(بخش اول: تولید راهنمای محصول)
کسب و کارهای خرد وخانگی از آنجایی که سکوی فیزیکی جهت بازاریابی و فروش بسیار با مشکل مواجه است. لذا فضای اینترنتی و مجازی می تواند راهکاری بسیار مناسب برای پوشش این خلاء در کسب و کارهای کوچک باشد.
در
بازار اینترنتی و مجازی با چه شیب تندی در حال پیشرفت می باشد.
گزارش های آماری در سال 2018-2017 نشان می دهد طی 5 سال اخیر تراکنش آنلاین از 570 میلیون تومان درسال 1392 به 1/1 میلیارد تومان در کشور ایران رسیده و کاربران اینترنت در موبایل از 7 میلیون تومان در سال 1393 به 62 میلیون تومان در سال 1397 رسیده اند که نشان می دهد که
بازار مجازی
البته پراکنش و رواج این بازار درتمام کشوربه صورت متوازن نبوده و در تهران بعنوان بالاترین و پر مخاطب ترین بازار تا سیستان و بلوچستان بعنوان کم مخاطب ترین بازار می توان دریافت کرد که پراکنش متوازنی در
کسب و کارهای خرد وخانگی می باشد که از آنجایی که از عوامل مهم بازاریابی و فروش مجازی در این نوع از کسب و کارها تولید محتوا می باشد در این مقالات سعی گردیده به صورت نظامند و گام به گام به مبحث تولید محتوا بپرازد
بازار مجازی جزء لاینفک بازارهای مورد توجه
تولیدات خانگی تا مرحله ای که مردم خریدار محصولات ما گردند و فروش اتفاق بی افتد. چه مراحلی و چه محتواهایی می بایست صورت پذیرد. از دیدگاه محتوا به آن می پردازیم.
اینکه از میان آگاهی مردم از
به نظر می رسد یکی از مهمترین وظیفه محتوا، آگاهی رسانی باشد که در دل این آگاهی رسانی می بایست ویژگی های محصول و مزایای آن نیز بیان گردد.
در واقع شاید بتوان گفت اولین محتوایی که برای هر کسب و کاری شاید لازم به نظر برسد تهیه راهنمای محصولی است که بگوییم که چرا باید مصرف کننده محصول ما را انتخاب نماید.
بخش 2
این مقاله را از اینجا بخوانید تولید محتوا
از آنجایی که شاید راهنمای محصولی مهمترین و ابتدایی ترین گام
پس راهنمای تولیدی را بانگاه آگاهی بخشی به مشتری می بایست در قالب چند جمله در کنار محصولات خود قرار دهیم. و این محتوا را با زبان های مختلف در قالب متنی ، بروشوری ، تصویری ، صوتی در اختیار مشتریان قرار دهیم تا در صورت نیاز مشتری ، منجر به خرید گردد.
پس نکته دوم و مهم آن است که آن ویژگی ها حتما می بایست به یک نیاز مشتری پاسخ دهد تا سبب خرید مشتری گردد .
تولید محتوا، یک راهنمای محصولی تهیه نمایید. و این امر حتی المقدور قبل از تولید ، انجام پذیرد. و به دیگر زبان قبل از تولید به فکر بازاریابی و فروش محصول خود چه در فضای فیزیکی و خصوصا در دنیای امروزی در فضای دیجیتال باشید.
پس برای هر کالایی در گام اول
بخش 2
این مقاله را از اینجا بخوانید
نویسنده: دکتر میرمهیار میرصالح پور
رئیس هیئت مدیره شرکت یاس نوین پارسه
در شبکه های اجتماعی منتظر نظرات سبز شما هستیم
درباره این سایت